torsdag 15 oktober 2015

Dags för förändringar!

Många kontaktar mig och frågar om det är sant. Ja, det är sant! Jag har sagt upp mig och tänker förändra mitt liv! Det känns spännande och pirrar i magen. När livet blir till slentrian och man börjar längta efter fredagen redan på måndagen så är det dags att göra någonting för att förändra det. Vad ska jag göra nu då? Ja...det ska ni få veta!




Jag har alltid älskat att coacha, undervisa, skriva, nätverka och att vara med människor! Jag älskar att se människor i ögonen, att höra deras röster och särskilt att kunna hjälpa till. Jag har absolut ingenting emot slentrianjobb så länge man har en fin atmosfär på arbetsplatsen. Jag har alltid varit ganska romantisk och jag tror fortfarande på kärleken. Därför är det ett nöje för mig att kunna berätta detta:


Bild: italienskebryllup.no 

Jag kommer nu att samarbeta med en väninna som organiserar bröllop i Italien! Jag har redan varit på mitt första bröllop och det var otroligt vackert! Skulle du ha funderingar på att gifta dig här så är det bara att höra av dig! Vill du se din dröm om ett bröllop i slottsmiljö gå i uppfyllelse? Eller kanske du hellre gifter dig på en strand? Var du än vill gifta dig i Italien så kommer vi att kunna hjälpa dig! Jag kommer också att fortsätta coacha företag i olika försäljningsmetoder, så om du känner någon som behöver lite hjälp på traven där så är du välkommen att skriva till mig! Jag är certifierad SPIN coach och har också gått utbildningar i MI - Motiverande Samtal. 

Therese och jag när vi träffades i Göteborg för en tid sedan
Givetvis kommer jag att fortsätta skriva och föreläsa. Jag har precis skrivit klart en ny bok, som ska heta "Sår som inte syns". Översättningen till italienska är redan klar och det är bara finslipningen som är kvar. Min fina vän Therese Lönnqvist Scorti jobbar för fullt på översättningen till engelska. Skrivandet är en del av mig och denna höst har jag 5  föreläsningar inbokade på olika platser i Europa. Det kan hända att du får en inbjudan till något event i din inbox i dagarna. Jag håller nämligen på att skriva nyhetsbrev. Jag hittade ett erbjudande om gratis nyhetsbrev på Paloma (http://www.paloma.se/) som jag tänker utnyttja.

Jag ror min båt

Livet är spännande och jag känner att det är dags för förändring. Jag vill vakna varje morgon med en känsla av tacksamhet och glädje och kunna sprida glädjen till andra! 
Jag har alltid ägnat stor del av min fritid åt andra människor och det är någonting jag tänker fortsätta med. Dygnet är ju sedan ganska långt - på 24 timmar hinner man göra mycket! 

Oavsett om du vill gifta dig i Italien, boka coachning eller föreläsningar så är du alltså hjärtligt välkommen att höra av dig! Du hittar ett kontaktformulär på min hemsida: www.annikawiden.com. 


Inga kommentarer: